Een nieuwe start

Ik heb net een Annus horribilis achter de rug.  Ook weeral een goeie reden om een en ander van me af te schrijven, en dat zeker niet te doen in mijn andere blog die bekend staat bij vriend en vijand.   Ik zal zelf wel bepalen wie en wanneer wat te weten komt.  Met achterklap – welig tierend in mijn (werk)kring – ben ik nu eenmaal niet opgezet.  Genoeg te schrijven over grote en minder grote teleurstellingen die ik de laatste jaren heb meegemaakt en tevens ongezouten mijn mening te kunnen spuien.  Ik moet het ergens doen niet?  Maar laat ik vooral proberen om het plezant te houden 🙂

2 thoughts on “Een nieuwe start

  1. Hear, hear!
    Schrijven kan een geweldige uitlaatklep zijn, en (laat ons daar eerlijk in zijn) ook al is er maar één iemand die de dingen ziet zoals jij ze ziet, dan is dat toch een geweldige troost!
    Je kan proberen om het plezant te houden, maar dat hoeft niet altijd, toch? 😉

Geef een reactie

