Bezigheidstherapie

Wees gerust, ik ga hier niet beginnen met een “30 day song challenge”, maar wou toch even een stevige plaat delen die ik, al muziekbrowsend op youtube, ben tegengekomen.  Memories!  70-80-90 fuiven, de Afrekening, nog bier in glazen, maar meestal in plastieken pottekes.  Wilde nachten en wilde katers the day after.  Verkeren achter de fuifzaal en achteraf  – in bedenkelijk beschonken toestand – met mijn fietske in de gracht rijden.  Dat soort van blijde herinneringen allemaal teweeggebracht door deze steengoede plaat van Therapy? (en ze blijft goed):

10 thoughts on “Bezigheidstherapie

  1. ‘k Heb (nietsvermoedend en omdat ik het nu eenmaal niet kan laten) geklikt op uw filmke …
    Wat is me dat voor lawaai zeg! had ge nu niet effekes kunnen verwittigen? Iets in de trant van: “Let op, de uitvoerders van dit liedje zijn (nog) NIET dood of stokoud!”
    Potverdorie zeg, zo verschieten (en van’t verschot heb ik toch wel niet de volle 48 seconden geluisterd ook zeker!)

    Verder: Allez jong, met uw zatte kloten met uwe velo in de gracht gereden 🙂 (grappig)

    • Disco? DISCO???!!!! Waar beschuldigt gij mij nu van? (in shock)
      Tsssk …
      De jaren negentig, ne keer denken, ik heb toen twee kinderen gefabriceerd, prototypes die zo goed waren dat ze niet meer opnieuw gereproduceerd konden worden. Ha! Da’s een eindje productiever en heel wat anders dan met uw zatte knoppen in een gracht sukkelen eh? 😉 (waarmee ik niet wil gezegd hebben dat het laatste niet geestig kan zijn hoor!)

Geef een reactie

