Mistroostig

Hier word ik nu eens helemaal mistroostig van.  Op de foto onderaan ziet u de kathedraal van Christchurch, zoals ik ze in 2003 gefotografeerd heb.

Dit is diezelfde kathedraal op dit eigenste moment, en nu vreest men dat ze ook nog afgebroken zal moeten worden. 

Verdoemme toch, zo’n gezellige stad, en nu blijken, na een snelle google, mijn hostel en oergezellig stamenee ook nog tegen de vlakte te liggen.  ’t Is alsof mijn herinneringen niet meer dezelfde zijn, als ik deze beelden te zien krijg.  Als ik de aardbeving die dit gelapt heeft ooit tegenkom zal het haar beste dag niet zijn!

7 thoughts on “Mistroostig

  1. Misschien vanaf nu alleen nog maar plaatsen bezoeken dan waar de aarde àl gebeefd heefd? (dan kan het er alleen maar op vooruit gaan, toch?)

Geef een reactie

