Statistieken

Ik kan niet anders dan al mijn lezers bedanken voor het feit dat deze blog als dusdanig goed “bolt”.  In vergelijking met mijn 2 vorige blogpogingen, is het aantal hits ongeëvenaard, maar daar doen we het uiteraard niet voor.  Ik hoop aldus voor u dat ik af en toe uw aandacht mag trekken, of het nu met ergernis of amusement is, want daar doen we het dan weeral wél voor, om nog maar te zwijgen over het feit dat schrijven therapeutisch werkt en gewoonweg plezant is om doen.  Klaar en simpel.

Maar af en toe kan ik het toch niet laten om even naar de statistieken te kijken, en meer bepaald naar de zoekmachine-termen die maken dat de onschuldige surfer op mijn stek terechtkomt.  Het lijstje wordt aangevoerd door zoektermen naar mijn blog zelve, wat vrij logisch lijkt voor diegenen die sporadisch langskomen en niet van een reader gebruik maken.  Dat de kebab nog steeds opduikt nadat ik dit artikel schreef verwondert mij dan ook niet.  Nogmaals, wanneer u na het googelen van “kebab” op deze site terechtkomt verwijs ik u graag door naar pizza.be.

Afin, doodgewone zoektermen naar de site zelve, maar interessant worden de begrippen die minder frequent zijn.  Van de deze   werd ik eventjes stil, en kom tegelijk tot de vaststelling dat sommige Oost-Europese immigranten schrijven zoals ze het uitspreken.  Dat   is, probeer ik mezelf reeds lang wijs te maken, maar aan dit soort van spellingfouten  heb ik een broertje dood, vooral omdat dezelfde zoekterm zelfs 2 keer voorkomt.  Ik word aldus geassocieerd met doodgeknuppelde zeehondjes (awel merci), maar nog verontrustender vind ik   waarvan ik me afvraag wie er überhaupt naar dat soort beelden zoekt, laat staan dat de Middernachtsdromer zijn Seal of Approval geeft aan dit soort van sportieve activiteiten.   Wat deze term   in mijn statistieken doet lijkt me bijzonder   en van de deze    heb ik ronduit schrik gekregen.   Klaarblijkelijk lopen er hier ook wat ondeugenden rond wat zal verklaren dat er op   en  wordt gezocht.   De deze hier   had waarschijnlijk al een goed stuk in de kl*ten, om nog maar te zwijgen van de goedgelovigen  onder ons.   Een  lijkt ook anderen wakker te houden, maar de laatste die ik u meegeef doet me toch even de wenkbrauwen fronsen:

Moet ik nu de politie bellen?

10 thoughts on “Statistieken

  1. Enerzijds is’t niet te geloven wat mensen allemaal ‘zoeken’…wat een vetzakkerij soms. Beelden van dwergwerpen…WTF?
    Anderzijds is het wel plezierig om er lucratief mee om te gaan en er een verhaaltje rond te bouwen.

  2. Er komen inderdaad altijd wel grappige dingen naar voren. Erger wordt het wanneer je je inbeeldt dat die laatste idd iemand is die thuis problemen heeft.
    Toch een leuke post over jouw zoektermen.

Geef een reactie

