Efkes

En ik was nu juist bezig met enorm productief te wezen op deze blog.  Maar u begrijpt wellicht dat ik momenteel andere dingen aan mijn hoofd heb.  Het nalezen van de akte en de afrekening van de notaris nakijken, en met een zucht vaststellen dat het reuze meevalt.  Een verhuislift regelen, en op hetzelfde moment een kameraad proberen te regelen om dat stomme dressoir op diezelfde lift te krijgen.  Om nog maar te zwijgen van die lompe salontafel (allemaal gekregen, schooier die ik ben, en een gegeven paard…) en andere volumineuze objecten die tot op het tweede verdiep dienen te geraken.  De weinige haren uit de kop trekkende omdat ik maar pas dinsdag kan beginnen schilderen, niettegenstaande het sympathiek is van de huidige eigenaar om me reeds voor het schrijven van de akte binnen te laten, en hoop dat ik tegen de verhuis op vrijdag de living ga geschilderd krijgen.  Om daar hopelijk mijn ganse uitzet te kunnen stallen om vervolgens een paar maand tussen de kartonnen dozen te leven terwijl ik beetje bij beetje de rest van de flat aanpak.  Organiseer, stress, stress, maar dan plezante stress deze keer.

 

11 thoughts on “Efkes

  1. Mijn eerste gedacht was: “borden en bestek zullen dus het eerste uitgepakt geraken!” … maar nee, natuurlijk niet, daar hebben ze namelijk wegwerpbordjes enzo voor uitgevonden! 🙂

    Succes ermee, effe goed doorbijten en tegen het einde van de maand zit je in je eigen huisje!

  2. 🙂 dat gekampeer .. waar is den tijd! Weken heb ik thuis geleefd met 1 mes, 1 vork en 1 bord. Het enige dat ik al had uitgepakt waren de tassen (voor de helpende vrienden).

    Veel succes!

  3. Niks leuker dan je eigen stek inrichten. Enfin, zo denk ik er toch over. En regelmatig eens een verandering aanbrengen, da’s ook al zo fijn.

  4. Wat denk je van een hyperminimalistische inrichting? Dat kan tijd besparen, zowel bij verhuis als nadien bij opruimen, kuisen,… dus 1 bord, 1 mes, 1 vork, geen dressoir, dat is toch maar om planten op te zetten (die je dan moet onderhouden) en overbodige rommel in te verbergen, geen salontafel… koop gewoon extra lage zetels, enz… Maar allee, veel succes ermee !

Geef een reactie

