Ergernis

Een mens moet af en toe zijn ergernissen kunnen ventileren, en gezien dit één van de hoofdbestaansredenen ener blog is mag ik mij ook eens laten gaan.

Ergernis 1: Carrefour is een k*tsupermarkt. Ongezellig, grauw en smerig (lees: met de Franse slag) en bovendien vol met marginalen. Daar ik toch toevallig in de Auto5 moest zijn, ware het onnozel om achteraf naar dendeleis of decolruit te bollen, dus vandaar mijn aanwezigheid in die hellekrocht. Heb ik u al gezegd dat het daar ongezellig, grauw en smerig is? Bovendien bestaan er daar geen selfservice kassa’s en staat de self-scanning er nog in de kinderschoenen (wegens té moeilijk voor het publiek) waardoor ondergetekende kon aanschuiven aan de reguliere kassa, tussen al die andere marginalen (how, that’s not what I meant), en mijn ergernis opgewekt werd door gepruts met eurocentjes, verlopen maaltijdcheques en daaropvolgende discussies alsook het gepruts met bankkaarten en vergeten codes.

Ergernis 2: MNM is een k*tzender. Gezien dit radiostation heelder dagen commerciële muzak door de luidsprekers van onze hangar bleirt, en tevens in de smaak valt van sommige leidinggevenden kan u zich inbeelden dat muzikaal iets fijner besnaarde ondergetekende een reuze hekel heeft ontwikkeld tegenover:
– Peter Van de Veire
– zijn huppelk*t aka Eva Daeleman
– het -tig maal herhalen van een plaat die absoluut moet verkopen
– een of andere onnozele Braziliaanse riedel (Nossa, nossa… ik heb ’t opgezocht)
– de accordeon uit bovenstaande riedel die ik graag daar wil steken waar de zon niet schijnt. Bij die zanger dan. Of bij Van de Veire.

Neen, ik heb geen autoriteit om de zender te verzetten.  Dat zou een ware revolutie ontketenen.  Dat ligt uitsluitend aan het publiek (waarop de Dalrymple in mezelf wakker wordt).

Heb ik nu driemaal k*t in mijn blogpost geschreven? Goe bezig.

2 thoughts on “Ergernis

  1. YES nog iemand die dat NossaNossa-geratel spuugzat is!? Ik kan dat ding niet meer horen maar dacht dat ik de enige op deze aardbol was.. En dat van de Carrefour begrijp ik – al ben ik het niet eens met je mening over ‘hun klantenbestand’. Maar om de één of andere reden winkel ik daar ook niet graag en de héél weinige keren dat ik er dan toch ben probeer ik er zo snel mogelijk weer weg te zijn :o)

Geef een reactie

