Twee paarden

Ik kan op twee paarden wedden. Bij een ander bedrijf is er ook een job vrijgekomen die me (quasi) op het lijf geschreven staat. Mijn cv is ondertussen de deur uit, en ik ben best wel benieuwd wanneer ik me aldaar kan aanbieden. Een pak comfortabeler uiteraard, gezien ik waarschijnlijk in een halve of hele burnout zal terechtkomen wanneer die eerste job, waar ik onlangs over schreef, niets wordt. Zo hoog zit het me, maar dat was ondertussen wel duidelijk vermoed ik.

Pikant detail: de dame die mijn baas zou worden indien ik in deze nieuwe job aangenomen word, is er eentje waar ik jààààren geleden, op een zotte avond in de kroeg, een “innig” moment mee heb gehad. Stel u er maar niet teveel bij voor, gezien het allemaal best onschuldig was, maar waar wel de nodige aantrekkingskracht voorkwam, doch voor een of andere reden – die ik me niet meer herinner – het niet “gepakt” heeft. Ik ben zodus erg benieuwd of ze me nog zal herinneren. Kwestie van een goeie indruk te maken bij een “eerste” introductie. Het is een klein wereldje, die branche waar ik in werk, en dat wordt eventjes weer heel erg duidelijk.

Ik ben curieus. We waren jong en ge kent dat hé?  Maar dit is tenminste een deftig plan B.

Geef een reactie

