Strohalm

Ik heb deze week eens gebeld. Om te horen of er reeds nieuws was rond mijn hangende sollicitatie.  Naar ik hoorde zijn ze sowieso traag op dat gebied, maar toch…

“We hebben ondertussen nog een aantal kandidaten gezien, maar deze week laten we zeker iets weten”

Is dat positief? Indien ik reeds “afgekeurd” zou zijn, hadden ze dat al lang laten weten niet? Toch?

Of misschien zit ik nog op “de wip”?

Soit, op de huidige job is er eindelijk begrip voor mijn situatie en heb ik meer middelen en mensen beloofd gekregen, alsook en zowaar een pluim voor mijn harde werk. Dankzij de nieuwe directeur, waar ik een bijzonder goed contact mee heb (de kerel is dan ook van mijn generatie en snapt het allemaal maar al te goed). Meer nog, ik mag stilaan afbouwen, en ik ga dra een nieuwe functie toegewezen krijgen. Eentje waarbij mijn ervaring te pas komt. Maar eerst afbouwen van vier dagen in de week totdat ik full time in de nieuwe functie zou zitten. Ik ben benieuwd. Het zijn immers beloftes. Toch nog een strohalm dus, indien mijn exit niet moest lukken. Bliss?

Geef een reactie

