Hoogtevrees

Omdat het komkommertijd is duiken her en der onnozele filmpjes op om de gazetten toch maar gevuld te krijgen. Dit filmpje – over de nieuwe hobby van verveelde Russische snotneuzen – wil ik u wel meegeven. “Skywalking” heet deze nieuwe rage, waar bij ze onbeveiligd en uiteraard illegaal wandelingetjes gaan maken op hoge gebouwen. Niettegenstaande ik in vroegere tijden er niet voor terugdeinsde om letterlijk een hoogvlieger te zijn en zelfs uit vliegtuigen sprong, krijg ik het koud in de benen bij het aanschouwen van dit ronduit onverantwoord zoeken naar kicks, alhoewel ik het dan weeral warm kreeg vanwege andere elementen in de video. Als toemaatje nog een filmpje van hetzelfde, maar dan door de professionals gedraaid.

En ik die me al niet op mijn gemak voel wanneer ik de corniche moet schilderen.

4 thoughts on “Hoogtevrees

  1. Ik heb met moeite dat eerste filmpje kunnen uitkijken. Ik kreeg er klamme handen van en ging me heel ongemakkelijk voelen. Voor het tweede filmpje heb ik gepast.

Geef een reactie

