De muze en de First Nun

Ik weet het.  Ik bezondig mij aan de grootste en meest schromelijke doodzonde die een blogger kan begaan. Ik schrijf niet regelmatig (meer).

Geen tijd is schijnbaar een flauw excuus, maar ik kan u verzekeren dat ik de handen vol heb. Er is de noeste arbeid, waarbij ik  – met volle goesting trouwens – een en ander op de rails aan het brengen ben, maar waarbij, en om bij metaforen te blijven, diezelfde rails soms in de raarste bochten gebogen zijn, om nog maar te zwijgen van het spoorwegpersoneel.  Ik had u wellicht kunnen vertellen van Portugese dwergen, ontploffende vorkheftrucks en de geneugten van het bedrijven van commerce met Oost-Europa, maar als ge dat een paar dagen in het achterhoofd houdt lijkt dat opeens futiel. Geen goed blogmateriaal, en geen zin om er veel over na te denken wegens meer zin om des avonds in de mand en voor de buis te kruipen , daarbij worstelend om het verstand dan toch maar even op nul te zetten. Zo begint een mens zich af te vragen of het bloggen niet meer geschikt is voor den braven negen-tot-vijfer, doch ik beloof u dat ik dra terug aan het schrijven ga. Als de muze mij niet vindt zal ik haar wel vinden.

Daarentegen vertel ik u maar half de waarheid, gezien ik mijn vrije tijd tevens met graagte spendeer aan the First Nun. De wie?  Juist. De First Nun. De Middernachtsdromer is reeds een tijdje van straat, en die First Nun heeft alles te maken met een binnenpretje waarbij ik de alternatieve paus ben en zij de first nun. Ge moogt u daar vanalles bij voorstellen. Wij doen dat ook.

Aldus trekken wij binnenkort – hoe morantisch – op ons eerste gezamenlijk tripje naar de stad van de Queen en zal ik daar wellicht genoeg stof vinden om een stevig artikel te schrijven.

Ik hou u op de hoogte, wellicht nog wat onregelmatig, maar ge leest nog over mij. Zeker weten!

5 thoughts on “De muze en de First Nun

  1. Uit het ‘grote boek der bloggers’: Als het stil wordt op een blog, dan is er 9 keer op de 10 een lief in het spel.
    Have fun in the city of the Queen!

  2. Oh my god, ik wil het niet weten 🙂 Maar nu stel ik mij daar inderdaad vanalles bij voor, en uwe rol staat u wel in mijn hoofd, haha!

Geef een reactie

